Не знам, но вече имам чувството, че накладките нещо май не пасват на диска като материал щом е само при рязко спиране.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Странно виене
Collapse
X
-
А има ли вероятност ако са палени накладките (тъй като аз не съм ги сменял от както е купена) да се получава това СТРАХОВИТО виене при спиране, щото наистина е много притеснително.Alfa Romeo 156 1.8 TS, 1999
VW Passat 1.8, 1991
Seat Leon 1.4, 2007
Comment
-
При накладките свири, а при лагери жужи направо като локомотив става. Вдигни колата на крик, завътри колелото ако е от лагер ще чуеш нещо като стържене. Хвани гумата по периферията по диагонал и опитай да я мръднеш напред назад, ако има някакъв луфт то ще се усети. От Окачване съм усещал потропване от задна биалетка, като пукане е едно такова, от тампони на горни носачи неможеш да го сбъркаш. От централната втулка на един долен носач пукаше, а шарнира си потропва през неравности и некви такива. При накладките свири при спиране, без да ги натискаш не трябва да свири.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Първоначално публикувано от ADO 1982 Покажи съобщениеА има ли вероятност ако са палени накладките (тъй като аз не съм ги сменял от както е купена) да се получава това СТРАХОВИТО виене при спиране, щото наистина е много притеснително.
---------- Post added at 12:12 ---------- Previous post was at 12:10 ----------
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеПри накладките свири, а при лагери жужи направо като локомотив става. Вдигни колата на крик, завътри колелото ако е от лагер ще чуеш нещо като стържене. Хвани гумата по периферията по диагонал и опитай да я мръднеш напред назад, ако има някакъв луфт то ще се усети. От Окачване съм усещал потропване от задна биалетка, като пукане е едно такова, от тампони на горни носачи неможеш да го сбъркаш. От централната втулка на един долен носач пукаше, а шарнира си потропва през неравности и некви такива. При накладките свири при спиране, без да ги натискаш не трябва да свири.
Comment
-
Не си правете експерименти с сирачките, и не пестете пари, щото винаги е по добре да имаш два пъти по добре спираща кола, отколкото два пъти по добре ускоряваща......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщениеПървоначално при мен лагера не жужеше постоянно, след това стана като композиция.
Провери всяко едно нещо по отделно, ако не можеш да намериш проблема в сервиз
Или да открием нова тема - "Чесане на езици"
Comment
-
Пич не четеш ти нещо май: първо пишеш, че ако е от лагер ще се чува постоянно, аз ти казвам че съм сменял лагери и може и да не е постоянно жуженето. гледай преди да пишеш.
Сори за спама колега, не се сдържах, и стига сме цапали темата, като има нещо лс.sigpic
Gulfstream G650 with Italian design...
Comment
-
Сега експеримента е следния такива с вдигане на колата на мрик и въртене на ръка за да усетиш разбит лагер е ебахти мита освен ако н е свършил тотално.
Първия начин за установяване е както си пробвал при завиване на един от завоите шума ще се усилва ако се усилва значи е от лагер. За смяна е лагера на който "ляга" колата при съответния завой.
Другия начин е вдигане на крик на едната гума палиш включваш на 4-та пускаш съединителя вдигаш около 100км натискаш съединителя и гасиш мотора и държиш съединителя докато спре да се върти гумата . Нормално е да има някакво виене защото све пак движението минава през касетата на диференциала но ако имаш проблем с лагер като повториш експеримента от другата старана шума където лагера е по здрав ще е доста по различен.156 1,8 ТS 99
Nissan Murano 2005
Comment
Comment