Известие

Collapse
No announcement yet.

Странно виене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Не знам, но вече имам чувството, че накладките нещо май не пасват на диска като материал щом е само при рязко спиране.

    Comment


    • #17
      А има ли вероятност ако са палени накладките (тъй като аз не съм ги сменял от както е купена) да се получава това СТРАХОВИТО виене при спиране, щото наистина е много притеснително.
      Alfa Romeo 156 1.8 TS, 1999
      VW Passat 1.8, 1991
      Seat Leon 1.4, 2007

      Comment


      • #18
        Накладките ти са за смяна.Феродото е изпечено и при по-динамично натоварване прегрява и почва да свири.И мойте са така,но ще ги сменям напролет.Във влажно време не са ми проблем,а мисля да сменя и дисковете.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #19
          При накладките свири, а при лагери жужи направо като локомотив става. Вдигни колата на крик, завътри колелото ако е от лагер ще чуеш нещо като стържене. Хвани гумата по периферията по диагонал и опитай да я мръднеш напред назад, ако има някакъв луфт то ще се усети. От Окачване съм усещал потропване от задна биалетка, като пукане е едно такова, от тампони на горни носачи неможеш да го сбъркаш. От централната втулка на един долен носач пукаше, а шарнира си потропва през неравности и некви такива. При накладките свири при спиране, без да ги натискаш не трябва да свири.
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ADO 1982 Покажи съобщение
            А има ли вероятност ако са палени накладките (тъй като аз не съм ги сменял от както е купена) да се получава това СТРАХОВИТО виене при спиране, щото наистина е много притеснително.
            Има опасност и да се пребиеш даже

            ---------- Post added at 12:12 ---------- Previous post was at 12:10 ----------

            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
            При накладките свири, а при лагери жужи направо като локомотив става. Вдигни колата на крик, завътри колелото ако е от лагер ще чуеш нещо като стържене. Хвани гумата по периферията по диагонал и опитай да я мръднеш напред назад, ако има някакъв луфт то ще се усети. От Окачване съм усещал потропване от задна биалетка, като пукане е едно такова, от тампони на горни носачи неможеш да го сбъркаш. От централната втулка на един долен носач пукаше, а шарнира си потропва през неравности и некви такива. При накладките свири при спиране, без да ги натискаш не трябва да свири.
            Ако е лагер ще е постоянно. Сменяй наклатките докато не се е счупило феродото и да стане .... не ти го пожелавам

            Comment


            • #21
              Първоначално при мен лагера не жужеше постоянно, след това стана като композиция.
              Провери всяко едно нещо по отделно, ако не можеш да намериш проблема в сервиз
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #22
                Не си правете експерименти с сирачките, и не пестете пари, щото винаги е по добре да имаш два пъти по добре спираща кола, отколкото два пъти по добре ускоряваща......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                  Първоначално при мен лагера не жужеше постоянно, след това стана като композиция.
                  Провери всяко едно нещо по отделно, ако не можеш да намериш проблема в сервиз
                  Ма не четете - той казва винаги като спира и че е прегрявал наклатките. Предлягам да заключим тая тема вече.
                  Или да открием нова тема - "Чесане на езици"
                  Last edited by Stranger65; d.m.y г., 22:47. Основание: ремонт

                  Comment


                  • #24
                    Пич не четеш ти нещо май: първо пишеш, че ако е от лагер ще се чува постоянно, аз ти казвам че съм сменял лагери и може и да не е постоянно жуженето. гледай преди да пишеш.
                    Сори за спама колега, не се сдържах, и стига сме цапали темата, като има нещо лс.
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • #25
                      Вие ми но тихо, като навия волана на ляво.
                      Alfa 156 1.8 TS 00

                      Comment


                      • #26
                        Сега експеримента е следния такива с вдигане на колата на мрик и въртене на ръка за да усетиш разбит лагер е ебахти мита освен ако н е свършил тотално.
                        Първия начин за установяване е както си пробвал при завиване на един от завоите шума ще се усилва ако се усилва значи е от лагер. За смяна е лагера на който "ляга" колата при съответния завой.
                        Другия начин е вдигане на крик на едната гума палиш включваш на 4-та пускаш съединителя вдигаш около 100км натискаш съединителя и гасиш мотора и държиш съединителя докато спре да се върти гумата . Нормално е да има някакво виене защото све пак движението минава през касетата на диференциала но ако имаш проблем с лагер като повториш експеримента от другата старана шума където лагера е по здрав ще е доста по различен.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #27
                          И аз имам същият проблем с виене от ляво...Вчера сменихме лагера и след 15км пак почна да вие,като натисна спирачките обаче спира да вие,възможно ли е да е от накладките ... !?

                          Comment

                          Working...
                          X